090116 19:56

Hej! Har precis kommit upp från den kinesiska restaurangen nere på hörnet, ska äta "Friterad kyckling med wookade grönsaker och sötsur sås". Gott! Och så blir det "Let's Dance" också : ) Fast egentligen är jag bara intresserad av att se Blondinbella dansa, jag älskar hennes blogg!
Ikväll är mamma på en jobb-middag, jag ville inte följa med, så hon lovade att gå tidigt så jag slipper sitta ensam hela kvällen. Egentligen gör inte det mig någonting, jag har ändå så mycket på bloggen att fixa ; ).
By the way - I'M GOING TO ROME! Det är sant! :D Den 10:e Mars sitter jag på flygplanet påväg till Rom, gud vad kul det ska bli! Fast jag stannar bara i tre dagar, too bad.

Det blir nog ingen outfit bild idag - jag fick inte till en bra bild.



Det ser lite äckligt ut när man zoomar in sådär .. :S


Love ya all! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0