.

Jag har en blackout, blue screem, tomt huvud. Jag kommer inte på nånting att blogga om! Det ända som dyker upp i mitt huvud är den där killen jag gillar... Men men.
Idag var jag en sväng på stan med Siri, fast vi gjorde inte så mycket, kolla lite på Gina Tricot och Monki. Gud vad jag vill ha nya kläder! Men jag antar att mamma kommer säga nej, eftersom att jag fick ganska dyra kläder i lördags. Och jag är för UNG för att jobba! Skit alltså, jag vill verlkigen jobba, tjäna egna pengar som jag faktiskt skulle förtjäna! Jag skulle vilja prova jobb som typ assistent, butiksbiträde, eller nått annat som har med kläder att göra.
Men nu ska jag äta.

Love ya all!

Kommentarer
Postat av: therese

Vem gillar du då?<3

2009-01-22 @ 19:02:22
URL: http://tmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0