NUMMER UNE

Tjena! Det här är alltså mitt första publika inlägg : ). Jag sitter och kollar Top Model, när jag egentligen behöver plugga historia... Men jag har i alla fall börjat med det, jag har skrivit ner allt jag behöver veta på ett papper, så nu är det bara att plugga in allt i hjärnan. SKITKUL! Jag sitter vid mammas skrivbord (och hennes laptop) i vardagsrummet, hon är på söder och hjälper Joacim flytta in i sin nya lägenhet ; ).  Jag har precis druckit en latte, och nu har jag fått världens våldsammaste hicka! Hur jobbit som helst!
Nu ska jag försöka klura ut det där med mobilbloggning... Men don't worry, skriver mer sen ; )
Love ya all!

Klänning (ser ut som kjol och linne, men det är det inte) - Gina tricot
Bolero/kofta - Zara



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0