photos by me :


Dom här bilderna tog jag i vintras, jag älskar verkligen att fotografera, och jag har äkert minst 200 bilder till från i vintras, men man kan ju inte lägga in alla.

Min dag har i princip sett ut såhär:
06.30 ; Gäsp, trycker på snooze
07.20 ; NEJ VAD KLOCKAN ÄR MYCKET
07.50 ; Springer till bussen
08.05 ; Kommer flåsande fram till mitt skåp, efter att ha gått upp i nio trappor
08.07 ; Sitter ner på huk framför mitt skåp och letar efter några papper, tappar balansen och ramlar på rumpan, Amanda skrattar åt mig.
08.20 ; Börjar skolan.
11.45 ; Är i matsalen med Siri och Irém, men Chili Con Carne var inget för mig.
14.17 ; Skolan är slut, jag, Siri och Irém har precis kommit ner till skolgården när jag kom på att jag glömde min handväska uppe i skåpet. Springer upp för alla nio trappor igen.
14.39 ; Siri och jag kommer hem till mig, brer några mackor och gör smoothie.
15.11 ; Vi börjar spela Guitar Hero.
15.49 ; Vi börjar flamsa, jag blir "Gitarr hög" och rummet börjar snurra efter att jag tittat på tv-skärmen för länge.
17.49 ; Siri åker hem.
18.14 ; Mamma kommer hem, spelar lite Guitar Hero med mig (för ovanlighetens skull), hämtar indisk mat och åker till Joacim för att hjälpa honom packa upp flyttkartoneg (eftersom att han flyttade igår).
19.23 ; Sitter här och fixar på bloggen.

Love ya all! Ciao


Kommentarer
Postat av: Klara W

fin blogg älskling!

2009-01-15 @ 22:10:30
URL: http://biondas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0