plugg plugg plugg


AAAARRGGH vad jag trött! Jag ska absolut lägga mig nu, jag hoppas att allt pluggande inte är glömt i morgon, för då blir jag arg.
Jag vill verkligen flytta! Mamma planerar att vi ska försöka göra det iår, så jag hoppas det blir av. Då skulle jag måla mitt rum mörkbrunt, och så skulle jag ha en svart-vit fondvägg med New York skyline på. GRYMT! När ja blir stor, större, och lyttar hemirån, ska jag först ha en stor 2:a, som jag ska inreda skitsnyggt. Har jag bestämt, och så ska jag ha en liten hund som får bo med mig, annars känner jag nog mig ensam, och jag hatar det känslan.
Jag skriver mer i morgon, för nu känner jag att ögonlocken håller på att falla ihop, och då kan jag ju inte trycka på "Spara & Publicera" - knappen, och då blir det inget inägg! Fan vad jag e konstig...

Hare bra allihopa, love ya all!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0