senare

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Min as-balla humor.
Är det nåt du absolut inte äter: Grisfötter, fiskbullar, palt och lever.
Kläder just nu: stentvättade stuprör och stora tröjor.
Musik just nu: Pussycat Dolls nya album knäcker!
Vad sa du senast: Är mjölken slut?
Längd och vikt: Smällfet!
Hur många kuddar sover du med: Två för det mesta.
Favoritväder: Jag vet att det låter konstigt, men jag gillar när det ösregnar :D Fast lite solskenskadar ju inte...
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Mobil, bra, lång bok och solskyddsfaktor.
Spelar du nåt instrument: Nej, fast jag vill gärna lära mig spela gitarr!
Morgon- eller nattmänniska: natt människa.
Sparare eller slösare: Just nu sparar jag : )
Vem är viktigast för dig: Jag bryr mej om alla.
Bästa film: Svår fråga! Men just nu ärdet nog Juno.
Tror på liv på andra planeter: Självklart!
Har du några homosexuella vänner: Ja, en.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Nej.
Hur många barn har du/vill du ha: Tre.
Bio eller promenad: Beror på vädret.
Snarkar du: Nej, som tur är!
Rädd för insekter? Ja jätte!
Äckligaste insekten: SPINDLAR OCH KACKERLACKOR!
Bästa bok: Ögat över månskäran - Libba Bray
Vad vill du jobba som? "Sjungerska", sen jag var fyra :D Men just nu satsar jag på bloggen.
Pizza eller hamburgare? Hamburgare.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Hyfsat städat... Säger vi.
Gungar du på stolen? Jaa!
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja det verkar superkul!
Hur många syskon har du? Zéro. None. Inga, egentligen. Fast jag har tre halvbröder hos pappa.
Vad är du mest rädd för? Att bli sviken.
Är du rädd för blod? Njaaee...
Saltar du på maten? Oftast inte.
Gillar du att sjunga? Ja absolut! Non stop! : ) Fråga Siri.
Anser du att du är stark? Jag är starkast i världen!
Brukar du sola? Så fort jag får tillälle, fast aldrig på solarium.
Vad gör du om du får hicka? Blir ledsen...
Kaffe, te eller inget? Beror på.

Jag skulle också vilja tipsa om en jätte bra blogg! So tillhör en av de gulligaste personer jag känner! : )
Therese Magnusson


Hejdåååå !

Kommentarer
Postat av: T

Vad snäll du e !!!!!!<3<3

2009-01-15 @ 19:45:55
URL: http://tmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0