sex and the city, och en latte

Tjena tjena! Jag är så jäkla glad alltså! :D Igår hann jag oturligt nog inte skriva några inlägg, eller ens logga in och kolla läget på bloggen, men så idag när jag loggade in hade jag åtta kommentarer att godkänna! Ni tycker säkert alla att jag är världens nörd, och att åtta kommentarer inte är nånting, men för mig är det det! I alla fall eftersom att jag bara har haft min blogg i fem dagar! : ) HURRA FÖR ER!
I alla fall. Idag dansade jag för första gången denna termin, men jag har börjat tröttna tror jag. Alltså jag menar inte att jag har tröttnat efter bara ett pass, utan nu har jag gått och dansat hos MARIKAS dansstudio i tre år, jag vill prova nått nytt! Så jag har gjort en lista på förlag av olika aktiviteter jag kan hålla på med.

- LAGSPORT; njaa, inte min grej. Det var det förut, jag har faktiskt spelat fotboll i fem år (slutade förra året), men jag tröttnade.
- AEROBICS; Det verkar ju vara nånting för mig! Det ska jag prova på. Fast jag säger inte att jag kommer fortsätta med det efter.
- KAMPSPORT; Vet inte... Njaae.
- TENNIS; Varför inte? Kan vara värt att prova.

Sen har jag inte kommit längre.
Just nu sitter jag och ser på SATC och dricker latte ur min favvo-älskling, Star Bucks muggen. Hurra för vår espresso-maskin! Mamma tog med sig MANGO-katalogen hem idag, jippie!

Love ya all! Kramar J.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0